Friday, October 12, 2012

I Melbourne

Jetlaggad och fin ligger jag i hotellsängen och försöker hålla mig vaken. Somnar jag nu, dvs lunchtid så kommer jag få problem att sova ikväll istället. Igår flög jag och kollegorna från Jakarta vid tiotiden på kvällen och anlände Melbourne i södra Australien vid 09:00 lokal tid. Man känner sig lätt trööööööött nu.

Imorgon blir det till att jobba lite, sedan WS fram till på Tisdag innan vi kan påbörja hemresan tll Svedala!

Färgglada fåglar på Melbournes zoo

2 Comments:

At Sat Oct 13, 06:41:00 AM, Blogger Mr Harry Boy said...

Häftigt att du är i Australien, lång resa....

Vi väntar på din hemkomst så träffas vi innan vi drar till Japan!


Harald

 
At Sun Oct 14, 03:00:00 AM, Blogger Vardagsmat said...

Självklart. Idag har jag promenerat i Melbourne med kollegorna, hamnade på zoo. Kul.

 

Post a Comment

<< Home


  • Ingemar Svensson TRAVELMAP :