Tuesday, December 05, 2006

Weps 70 år

Weps fyllde sjuttio år när han och kompisen Rolf-Allan var på besök här i São José dos Campos. De tvenne resenärerna hade tidigare kryssat bland isflak och pingviner i Antarktis, trampat omkring i Buenos Aires, sedan sett vattenfallen i Iguaçú innan de anlände till oss. Här var de på besök i tre dagar innan de fortsatte till Ilha Grande för att vila upp sig inför de kommande strapatserna i Rio de Janerio innan de bär iväg till Sverige igen.

Grattis Weps!


Silvia, Rolf-Allan och Weps på restaurant Villa Maori i São José dos Campos.


Skål!


Födelsdagspöjken!

2 Comments:

At Wed Dec 06, 12:04:00 AM, Anonymous Anonymous said...

Hej Ingo!

I am very happy you are enjoying the life in Brazil toguether with may mom and my little sister! I hope to see you again, I have a big "saudade"

Regards,
Rafael & Carolina

 
At Wed Dec 06, 12:32:00 AM, Blogger En brasse-mammas mat och allt runtomkring said...

Jag tittade på din profil.... vad gör du egentligen? jag önskar att jag också bara kunda sova lite men tyvärr har jag 2 småbarn, men tiden kommer när även jag får det *howahhhhhhhhh* nana järnet i massa år........ själv bor jag i itu/ sp

 

Post a Comment

<< Home


  • Ingemar Svensson TRAVELMAP :